Problems with Netflix and HBO Go on MacBook Pro with the most recent version of DisplayLink (v. 13).
I just updated the Displaylnk driver to the current version (13.7.6) for Mac OS X Ventura, and now neither Netflix nor HBO Max will work properly; the videos won't display, but the audio is fine. I've tested this in both Firefox 141.0 and Chrome 138.0.7204.184. If you want both platforms to function, you'll either have to disable Displaylink Geometry Dash or exit the app. Even after removing and reinstalling Displaylink, the problem persisted. Two high-definition external monitors are connected to my Plugable UD-3900Z.
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Olof Meister commented
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Nixia Silfia commented
Ich hatte kürzlich ein ähnliches Problem mit meinem DisplayLink und dachte mir, dass ich etwas anderes ausprobieren sollte, um mich abzulenken. Ich bin dann auf https://playjonny.com.de gestoßen und es war eine tolle Möglichkeit, den Tag zu genießen. Die Boni für Spieler aus Deutschland machten das Spielen noch spannender, und die Auswahl an Spielen ist wirklich groß. Ein perfekter Weg, um nach technischen Problemen etwas Spaß zu haben!
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Alex Wesnt commented
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Anna Wallsom commented
I encountered a similar problem on my MacBook—the Netflix stream kept freezing, and it was really frustrating. To distract myself and gather my thoughts, I stumbled across https://www.pissedconsumer.com/company/zentro/customer-service.html and started reading reviews about the support team. I found it surprisingly engaging: the stories about customer interactions helped me switch off and even relax a little. After a couple of hours of reading, I felt calmer and was able to get back to solving my technical problems without stress.