3 Monitor Support on Chrome OS
As DisplayLink support is not embedded in the ChromeOS 51 build and later, you should add 3+ monitor support for ChromeOS. At this point someone would only be able to run it off of a Chromebook/Chromebox with higher ram (8-16GB+). But adding this support would mean A LOT more business use cases being satisfied.
DisplayLink imposes no limit on the number of DisplayLink enabled displays that can be connected on Chrome OS from R51 onwards.
Any limitations found will be OS restrictions rather than something added by DisplayLink.
-
extent
commented
Je voulais économiser pour une nouvelle barre de son, mais ça n'avançait que lentement. Une connaissance m'a dit de jeter un œil chez https://moja.bet/ . Au début, il ne s'est pas passé grand-chose, puis j'ai augmenté les mises et j'ai obtenu un gain correct. Il a couvert une bonne partie de la barre de son. Le site est clair, on s'y retrouve rapidement, et le choix de tables en direct est vraiment impressionnant. C'est agréable qu'il y ait des actions spéciales pour la France.